Sickening

Standard

Bila baca newpaper dan gambar orang mati bergelimpangan kena tembak kena bom, aku selalu fikir, apa hal dunia ni? Sungguh meluat cam rasa nak muntah..benci yg amat sangat bila lihat betapa murahnya harga seorang manusia.  Ini benda tak betul dan bila aku tau dan semua org tahu ia tak betul aku lagi jadi menyampah sebab aku dan orang lain yg kerdil macam aku ni tak boleh nak betulkan. Aku jadi sangat upset dengan benda-benda dasyat macam ni bila orang bunuh-bunuh, aku tak ada kuasa nak hentikan.

Kalaulah aku ada kuasa macamana nak adjust orang jahat yg takde langsung perikemanusiaan dan hati busuk lebih dari bangkai. Hello…!!!! Tolonglah bagi semua orang dalam dunia ni hidup dlm sikit ketenangan…….iisskkhh sesak dada dibuatnya kerana tiada daya langsung mengubahnya selain dari tidak membeli lagi barangan buatan mereka. Cukup ke?? At least kan……..Better than nothing anyway.

P/S: Benda-benda kejam ni buat aku rasa malas nak cakap…sampai bila ditanya macam dah takde perkataan sesuai yg boleh mengambarkan apa aku rasa sebenarnya.  BENCI!!!!

Leave a Reply

