SaKiT & Incident Bodoh

Standard

Kaki sakit since yterday. Macam bagus n perasan muda..main netball ngn student tak warm up dulu..padanlah muka. Tapi memang sakit ok…..otot tegang..jalan bila naik tangga cam org baru lepas beranak. Dah tua…..ngaku je la. Tapi yg buat tambah sakit tu bukan apa…sebab kalah je tapi xpe coz ada jaringan pun kira orait la, kira cam kalah bermaruah. kengkawan…no worry k…practice make perfect..nanti kita berlatih petang2 kasi lawan balik bebudak tu sumer. Zeti!!…Su..!!! Amnah!! bila nak practice?? Plan cepat…tengah semangat berkobar nk kalahkan bebudak tu…ops..boleh kasi kalah ke??  Emm..apa2 je la labu…….but…..am i still in the team?? ke dah kena buang sbb tak banyak kasi bola masuk dlm jaring?? hahahaha….Lu fikir la sendiri ye tak.

Semalam ke PSMB….balik ambik bas pi KL Sentral. Rasa sungguh bodoh tahap gaban sebab naik bas kasi pakcik drebar tu RM10.  Hello!!! lain kali bawak duit kecik siap2 la pompuan!!. Ingat naik bas sekarang ada conductor lagi ke? Bikin malu betul. kalau kanda tau tentu dia pot pet pot pet macam nenek kebayan hilang sirih. malu punya pasal…pretend la cari duit kecik dlm beg yg dah sah2 memang takde. Nasib baik pompuan India tak tahu nama yg baik hati kasi duit kecik buat tukar n dapatlah bayar tambang.

Walauapapun..Great day it is. Smlam,hari ini dan hari-hari seterusnya InsyaALLAH!!!  Esok weekend…yabedabedu……cuti time sudah mariii…..ciao

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s