Blog…? Belog…?

Standard

Hari ni…..masa dihabiskan membaca blog kengkawan..zety & sha. Saja mahu tahu khabar mereka dan ada juga rupanya terselit sikit-sikit perihal empunya diri. Thanx.

Bukan apa…rasa bangga dengan blogger yg tekun dan pandai menulis. Pandai dalam istilah menarik untuk dibaca dan tekun hinggakan sukar dicemari sawang tentunya. Pandai menulis itu anugerah. Ramai yang boleh menulis tapi berapa keratlah yang mampu menulis dengan baik dan berjaya mengumpulkan pengemar. Saya salute mereka dan teman yg sudah berjaya…..

Kedua-dua teman saya ini juga sudah ada follower sehinggakan achievement paling dahsyat sekaligus membanggakan apabila ada strangers  di jalanan yang kenal lantas menegur dek kerana blog yang dipunya. Hebat kan…?

Ada juga yang menulis bagi melampiaskan rasa hati dan blog dijadikan platform terbaik. Sekurang-kurangnya ia membantu. Nah..blog ini kepunyaan sendirikan…bebas untuk berbasa basi ikut sesuka hati.

Saya…dah mula berblog dari akhir tahun 2006 lagi. Tiada banyak commercial value..hanya suka-suka bercerita tentang lingkaran hidup saya. Sesekali membelek coretan yg lama-lama…terlintas juga untuk membetulkan mana yg boleh. Tetapi saya kekalkan kerana itu cermin diri saya. Bagaimana berteraburnya English grammar dan teruknya bahasa…..saya tak peduli. Biarlah…untuk jadikan bahan tawa sekali-sekala.

Masih mencuba dan terus mencuba untuk menjadi penulis yg baik dan berusaha tidak membiarkan blog ini bersawang terbiar terlalu lama.

Buat Zety & Sha…..Terbaek!

Leave a Reply

