Pampers

Standard

Hari nie cuti. Menguruskan Anwar Shahir tournament badminton di Bandar Puteri Puchong. Esok sambung lagi..tapi kanda pula ambil alih.

Hari nie juga saya  tak sedap perut dan kerap berulang ke toilet. Qaseh seperti biasa..mengekor saja ke mana saya pergi.

Dah boring agaknya menjadi tetamu bilik kecil itu…tiba-tiba dia bersuara…

Qaseh: Ibu…

Saya: Ya…

Qaseh: Ibu ni asyik poo poo aje..

Saya: Ye lah. Ibu sakit perut.

Qaseh:  Tu la…lainkali pakailah pampers adik…. 

Dialog ini lucu. Sambil senyum saya jawab…

Saya:  Pandailah awak. pampers adik kecik..mana ibu muat. 

Qaseh: La…Ibu belilah yg besar punye. Tu pun tak tahu ke? 

Aiiikh..pandai menjawab.

Qaseh..qaseh…..awak dah hampir 3 tahun 2 bulan. Petah sekali berbicara dengan penuh memek muka.

Lucu dan menghiburkan…

Leave a Reply

