Loyal……??

Standard

3 tahun dah bersama dan sebati di daerah rezeki. Perkataan loyal yg dilontarkan kepada saya hari ini belum cukup sesuai rasanya. Sekadar semakin serasi mungkin paling tepat….

Terima kasih yg tidak terhingga kepada tuan punya daerah rezeki yng masih tetap memerlukan khidmat saya. Terima kasih juga kerana menjadi bos yang sangat baik dan paling cool pernah saya punya disepanjang hidup ini. Eeehh..kenapa tiba2 saya bercakap mengenai beliau hari ini agaknya? Ntahlah…mungkin kerana gara-gara ada yg melabelkan saya perkataan LOYAL sekejap tadi.

Bagi saya ..mudah. Sebagai pekerja..itulah yg dituntut oleh mana2 majikan kan? Itulah juga amanah yg perlu pula kita wujudkan dalam diri sebagai tanda menghargai. Simple. Majikan yang baik membuatkan kita rasa dihargai. Itu memotivate kita untuk memberi lebih sedaya kita.

Saya? InsyaALLAH akan terus kekal disini selagi mana saya diperlukan. Banyak yg saya yakin saya mampu dan harus beri. Masih ada ruang yang kosong dan perlu diisi. Ucapan terima kasih untuk imbuhan yg diterima setiap hujung bulan masih belum cukup.  Tahun, bulan, hari dan masa yg berlalu…tetap saja membuatkan saya merasa bahawa apa yg telah saya beri itu masih lagi ada kurangnya. Itulah sebabnya sering saya campakkan jauh-jauh sikap ‘berkira-kira’.

Serasi sudah saya di sini. Terima kasih kepada tuan punya daerah rezeki yang tidak sekalipun saya lihat amarahnya walaupun sekali.

Terima kasih juga kepada teman-teman yang sudah saya rasakan umpama saudara sendiri. Sayang saya pada semua yg wujud disini sudah semakin bercambah.

Terima kasih ALLAH kerana mendorongkan jalan saya ke sini. Mempertemukan saya dengan orang-orang yg hebat ini,

Yg Maha Kuasa….kurniakanlah saya kesihatan yang baik agar saya mampu terus memberikan sesuatu yang berbaloi untuk daerah rezeki. Tetapkan hati dan diri saya di sini sekiranya…ia adalah tempat terbaik buat saya. Amiiiinnn….

Leave a Reply

