MURNI Nursing College

Standard

Murni Nursing College - the best college in Malaysia to study Diploma in Nursing | Diploma in Medical Assistant | English Language Courses

Kepada yang kadang-kadang singgah atau terjenguk blog saya, pasti tertanya-tanya apa yg sering saya maksudkan dengan daerah rezeki. Inilah dia…MURNI Nursing College aka daerah rezeki yang menjadi sebahagian dari hidup saya. Daerah yg bukan asing kerana sering saya kunjung atas tiket mencari rezeki yang halal untuk keluarga. Bulan Jun lepas, cukup 4 tahun saya di sini. Bersama dan bekerja dengan mereka-mereka yang sangat baik seumpama sebuah keluarga besar. Ya..kasih sayang saya pada daerah ini sudah  sebati.

Murni Nursing College adalah sebuah kolej yang melahirkan graduan Jururawat dan Pembantu Perubatan yang jasanya sangat besar membantu mereka yg memerlukan perhatian dan rawatan. Setakat ini, anak didik yang lahir dari Murni adalah antara yang terbaik di Malaysia. Walaupun institusi ini tidak gah seperti institusi lain yg punya program pelbagai….nama Murni sentiasa meniti dibibir mereka-mereka yang arif dalam bidang ini kerana menghasilkan graduan yg benar-benar berkualiti. Bukan sahaja kerana keputusan peperiksaan akhir Lembaga Jururawat yang sudah sering mendapat kejayaan 100% hasil tunjuk ajar pensyarah yang terbaik tetapi yang paling penting, islamic value yang tidak pernah surut diterapkan kepada pelajar-pelajar. Tenaga pengajar yg tidak pernah lokek dalam mencurahkan ilmu dan memberikan yg terbaik kepada  anak-anak didik menghasilkan graduan yg bukan biasa-biasa tetapi graduan yang berbaloi untuk diberi peluang berkhidmat di hospital-hospital terbaik sedia ada. Kini….Murni melebarkan sayap dgn program Bahasa Inggeris dan program-program menarik yang lain. Jenguklah http://www.murni.edu.my sekali-sekala ya.

Bersyukur saya kerana menjadi sebahagian dari Murni. Diberi peluang bekerja dengan tuan punya daerah rezeki yang saya anggap bos paling cool dan sabar yang pernah saya punya. Terima kasih tidak terhingga kepada incik bos kerana masih memberi peluang saya berkhidmat di sini dan menerima saya seadanya. Terima kasih juga untuk kawan-kawan yang sudah seperti saudara sendiri.

Banyak yg telah saya belajar dan saya….. masih lagi belajar mendidik diri melihat sisi yang baik-baik dan indah sahaja agar mampu terus menjadi manusia yang positif fikirannya.

 

Leave a Reply

