Impian St. Studio, Kajang

Standard

Kami ke Impian St. Studio yg terletak di Tesco Kajang minggu lepas. Gara-gara Qaseh dapat sesi foto percuma dalam durasi 30 minit bak model cilik. Macamana boleh terpilih? Impian St. Studio iklankan di ‘muka buku’ untuk mana2 parent yg berminat . Hantar beberapa foto dan detail Qaseh. Saya pun dah terlupa tentang sesi phototersebut hinggalah dalam inbox saya minggu lepas diberitahu yg Qaseh diberi peluang. Rezeki jgn di tolak….jadi cepat2 buat persiapan.

Bimbang Qaseh moodnya mungkin terganggu…saya pancing dia dgn beli baju baru malam sebelum sesi berlangsung. Dapat 2 helai ..senyum Qaseh sampai ke telinga.

Hari Sabtu saya sampai tepat jam 9:30 pagi macam dijanjikan.¬†Studio yg menarik dan sesi berlangsung agak kaku sedikit dek kerana Qaseh tidak biasa berposing di depan strangers. Puas dipujuk…di peluk…akhirnya berjaya. Qaseh dah berani cuma mulutnya bising tidak puas hati dgn kasut yg dah usang.

Senyum Qaseh..bisik saya. Senyum Qaseh …pinta jurufoto.

Qaseh hanya senyum simpul sambil jawab perlahan…..”gigi adik tak cantik aarrr

Cukup seminggu foto Qaseh dah terpampang di ‘muka buku’ bersama-sama model cilik lain yg terpilih. Semuanya comel belaka.

ImageImageQaseh 2

Comei tak saya ???

Leave a Reply

