Selamat Tahun Baru 2015

Standard

Selamat Tahun Baru 2015.
Apa azam tahun baru? Azam memang macam2 sampaikan azam tahun yg dulu-dulu pun masih ada yg berbaki….tak sudah…tak selesai. Tahun ini saya berazam yg biasa-biasa saja. Menjadi isteri dan ibu yg baik itu pasti. Mahu jadi anak dan menantu yg baik juga. Maklumlah..nak jadi yg sempurna itu sukar. Juga mahu menjadi hamba yg baik untukNYA. Terlalu banyak yg dikurniakan…terlalu sedikit yg dibalas sebagai tanda terima kasih. Berhutang terlalu banyak denganNYA tetapi tetap juga DIA beri ruang dan peluang. Jom sama2 berazam khatam quran sebulan sekali tahun ini…in shaa Allah.
Awal tahun ni isi rumah saya penuh. Rumah tak lah besar mana…jadi dengan kami berlapan di rumah terasa rumah dah cukup sempit. Walau sempit mana sekalipun….saya happy sangat sebab anak2 ada depan mata. Along masih cuti sem….Angah menunggu result SPM…Izzah, Shahir, Qaseh dan Hana…wah..meriah dan betapa bahagianya saya ada anak2 disamping.
Saya juga berazam untuk rajin menulis semula. Seronok sebenarnya bila boleh membaca catatan-catatan lama. Bibir mudah saya meruncing senyum..hati bisa saja mekar bahagia apatah lagi melihat foto-foto seiring perkembangan usia.
Itulah sebabnya saya hanya suka mencoretkan yg manis2. Mahu mengingatkan yg gembira-gembira saja agar positif senantiasa.

Leave a Reply

