Hana Maira’a dah 1 tahun

Standard

IMG_20150815_191102 Sayang ibu Hana Maira’a dah setahun hari ni.

Sekejap je rasanya Hana yg ibu kendung masa bayi dah besar…dah boleh berjalan kedek-kedek terhuyung hayang. Dah ada gigi 6 batang.. dah pandai tunjuk perasaan bila kena marah…dah pandai buat muka…merajuk dan buli kakak n abang. Badan je halus tapi suka sangat makan. Kalau nampak plastik..cepat2 suh buka..nak makan….sebijik macam ibu kan.

Alhamdulillah Hana Maira’a selama setahun ni sihat walafiat. Pernah demam beserta batuk selsema pun sekali je. Pi injection tak pernah menangis, Hantar ke babysitter pun orite je. Takdelah sampai kasi ibu huru hara pepagi. Thank you for being such a good n adorable baby my dear.

Syukur ibu kepada Allah SWT kerana beri hadiah paling bernilai di saat ibu menginjak fasa 40an. Terima kasih kerana hadir menceriakan lagi rumah ibu yg sememangnya tak pernah sunyi.

Ibu sayang Hana Mira’a sangat-sangat. Hari2 pi kerja wajah hana je yg terbayang2. Wajah ayah..along..angah..kakak izzah..abg shahir..n kak chik masih sentiasa ada tapi yg banyaknya wajah n kerenah awak sampai tak sabar2 ibu nk balik rumah selalu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s